Tone Vuong Vinningland | En blogg om alt og ingenting

Our weekend in London ❤️

• 19.10.2016 - 18:00

Torsdag 13.10.16

Turen begynte fra Haugesund-Oslo så Oslo-Heathrow. Deretter tok vi Heathrow ekspressen ut til Paddington station, og sjekket så inn på hotellet. Første dagen tok vi tuben ut til Oxford street og handlet det jeg fant på handlelisten til Thea fra Primark. Ellers var det bare å gå rundt og bli kjent med livet i London og lære oss å bruke undergrunnen. Det gikk veldig fort å lære seg den 😉.

Fredag 14.10.16

God frokost før vi tok tuben til Baker street for å gå på Madame Tussauds voksmuseum. Da vi hadde gått av på Baker street og ruslet rundt i gaten kom gubben på at han hadde glemt ryggsekken der vi spiste frokost. Jeg gikk og shoppet mens han tok tuben i full fart tilbake til Paddington. Det tok ham maks 30 minutter hadde han kommet tilbake med ryggsekken. Restauranten hadde tatt vare på den heldigvis 😅. Så da fikk vi sett på voksmuseum og 4D film samt igjen trasket videre på Oxford street og Regent street. Shopping igjen - eget innlegg av hauls kommer senere 😉.

Lørdag 15.10.16

Siste dagen i London valgte vi å ta en enkel frokost i byen. Og gå på Primark en gang til tidlig før rushet av menneske kom. Vi var innom Apple store på Regent street som hadde nyåpning av butikken. Det var vanvittig mye folk som var der og det var utsolgt for alt som het iphone 7/7plus. Jeg fikk bare vært der i maks fem minutter pga. folkemengden. Vi dro så til hotellet og hvilte liten stund før vi gikk og spiste lunch. Deretter ble det Chinatown og derfra trasket vi hele veien til Regent street og New Bond street. På kvelden spiste vi på steakhouse i nærheten av hotellet. Vi tok en tidlig kveld siden vi måtte opp tidlig neste dag.

Søndag 16.10.16

Tidlige som vi alltid er ... kom jo på stasjonen ganske så tidlig. Flytoget vi skulle ta ble 30 minutter forsinket som gjorde at vi måtte springe som galmann for å rekke flyet. Men for å gjør det kort så rakk vi flyet med nød og kom oss trygt hjem.

London here we come

• 13.10.2016 - 08:56

Da er vi på flyplassen i Haugesund klar for vår reise til London 😍. Nå sitter vi og venter på flyet til Oslo - siden turen jeg vant dekket tur start Oslo må vi reise der først. Alt er klart og vi er klar for reisen 😀

To dager igjen.......

• 11.10.2016 - 07:13

Yessss....... to dager igjen bare! Torsdag på denne tiden sitter jeg og mannen klar for å reise. Vi skal på tur sammen uten unger - London 😍. Turen jeg vant via Kaupang tidligere i år er endelig rett rundt hjørne. Gleden er stor og jeg begynner å få skikkelig reisefeber. Denne turen har jeg sett så mye frem til. Håndvesken er hvertfall klar med passene og kamera som kommer til å bli flittig brukt. Masse bilder vil det bli 😊.

HØSTFERIE

• 10.10.2016 - 09:20

God morgen alle sammen ❤️

Det er første dag av høstferien og jeg våkner altfor tidlig som vanlig. Skulle ønske jeg var den som lett sovner og lett kan sove frempå. Dessverre er jeg bare ikke noe sove menneske. I natt fikk jeg ikke sove før nærmere to tiden pga. min kjekke mann som snorket som en traktor.... igjen... Gjett om han skal få høre det når jeg kommer ned 🙈👹. Men jeg har ferie nå heldigvis så det går jo greit. Ungene sover mens 18 åringen er på praksis ute hos Helgevold i Tysvær. Så gubben har stått opp enda tidligere enn meg for å kjøre sønnen. I dag skal jeg ut med Thea for hun har fått en etterlengta frisørtime. Mens hun klipper seg skal jeg ta en hårkur 😌 og siden frisøren er nabo med jobben min skal jeg en tur innom.

Vinter antrekket

• 09.10.2016 - 15:00

Det merkes at det er blitt kaldere ute og jeg måtte jo kle meg skikkelig før jeg gikk ut. Men jeg har tendens til å overdrive litt vel mye og tror alltid det er kaldere enn det er. Og da blir det at jeg tar altfor mye på meg og til slutt ende opp med å bære alt på turen HAHA! Gubben ble lei av å bære både kamera, lue og skjerf og jeg ville ha ham til å bære jakken og.... men der sa han det får eg jaggu meg bære selv! 😂

Sunday mood

• 09.10.2016 - 11:15

God formiddag alle sammen ❤️

Titter nå innom her for å hilse på alle - det har vært år og dag siden jeg har skrevet noe her på bloggen. Jeg har lovet at jeg skulle være her litt og inni mellom og hvem vet om jeg en dag vil komme tilbake her for fullt. Akkurat nå er jeg ikke helt sikker på hva jeg vil enda fordi jeg syns det er så mye enklere med Nouw sin plattform med tanker på laste opp bilder. Men hei! jeg skal ikke sitte her og syte om negative eller positive sider med Nouw eller blogg.no. Jeg vil jo bare være her litt fordi jeg har mange som har sagt de savner meg. Og det setter jeg utrolig pris på at dere gjør 😍 det er ingenting som varmer meg mer enn å vite at det er mange flotte mennesker der ute som tenker på meg.

Jeg sitter nå og diskutere med meg selv hvordan jeg vil ha designet her på blogg.no igjen. Og jeg klarer ikke bestemme meg fordi det er så mange fine design som jeg har kjøpt av Kvdesign tidligere. Det gjør bare valget så vanskelig 😬 men jeg kommer nok til å bli fornøyd bare jeg får litt tid på meg. Jeg har jo høstferie nå så tid har jeg nok til å finne ut av det 😉. Foreløpig får dere bare være litt tålmodig med meg hihi for det vil bli utskifting i hytt og vær til jeg blir enig med meg selv.

Close up

• 08.10.2016 - 22:36

Sneak a peak - ikke lenge til Halloween 😊 elsker når jeg får til knipse et perfekt bilde haha.

Sailaway

• 05.10.2016 - 15:07

4. Oktober var kanelbollens dag, og i den forbindelsen har jeg laget en photoshoot av kanelbollen. 😂😉😊

Tone V.

Heisann :) Jeg er ei glad og smilende jente som kommer opprinnelig fra Vietnam. Jeg blogger om forskjellige ting som faller meg inn :) Følg meg så følger jeg deg ;) Om du vil ta kontakt kan du sende meg en epost: tone.vinningland@haugnett.no